۰
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
به همت گروه‌جهادی محمد رسول الله (ص)؛

یک مجموعه پرورش دام در شهرستان دلگان راه اندازی می شود

با همکاری گروه‌جهادی محمد رسول الله (ص) و مشاوره بسیج سازندگی سپاه دلگان ، یک مجموعه پرورش دام سبک در شهرستان دلگان راه اندازی می شود.
یک مجموعه پرورش دام در شهرستان دلگان راه اندازی می شود
سجاد شبانکاره در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی و کارآفرینی در منطقه محروم شهرستان دلگان، یک مجموعه پرورش دام تعاونی راه اندازی می شود.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله(ص) افزود: در ابتدا برای افرادی از شهرستان دلگان که دام های آنها در سیلاب سال های اخیر تلف شده اند، دام تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه پرورش دام با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان به همت گروه جهادی محمد رسول الله(ص) در این منطقه محروم در حال ساخت است.

وی ادامه داد: تاکنون سه راس دام خریداری شده که ظرف پنج روز آینده به ده و تا قبل از شهریور ماه به ۴۰ راس دام سبک خواهد رسید.

شبانکاره عنوان کرد: با توجه به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری،با همکاری مجموعه گروه جهادی و همچنین بسیج سازندگی سپاه شهرستان دلگان درصدد اجرایی کردن فرامین معظم له هستیم.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: با این حرکت جهادی بسیجیان ، مصرف کننده به تولید کننده و ان شالله صادرکننده تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1147
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما