۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان:

کلنگ ساخت دو فضای آموزشی در دلگان به زمین زده شد

حسین بامری گفت: کلنگ ساخت دو واحد آموزشی 2 و 3 کلاسه خیرساز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش دلگان در روستاهای کَهنَک لَدی و حجت آباد این شهرستان به زمین زده شد.
کلنگ ساخت دو فضای آموزشی در دلگان به زمین زده شد
حسین بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ گفت : مدرسه 3 کلاسه دخترانه دوره متوسطه اول کهنک لدی دارای132 مترمربع زیربنا و 3 میلیارد ریال اعتبار است که با مشارکت خیرین مدرسه ساز موسسه محسنین تهران ساخته و توسط اداره نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز خواهد شد.

وی افزود : همچنین کلنگ ساخت یک فضای آموزشی 2 کلاسه که خیرین مدرسه ساز موسسه محسنین تهران هزینه ساخت آن را متقبل شدند در روستای حجت آباد شهرستان دلگان به زمین زده شد.

بامری افزود: این فضای آموزشی 2 کلاسه دارای 72متر مربع زیر بنا و یک میلیارد و 600میلیون ریال اعتبار است که پس از ساخت توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این مدارس با هدف ایجاد انگیزه یادگیری ، افزایش پوشش تحصیلی و افزایش نرخ ماندگاری دانش آموزان و بهبود و توسعه فضاهای آموزشی ساخته می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان ضمن تقدیر از اعضای هیات مدیره موسسه محسنین تهران، گفت : تاکنون توسط خیران مدرسه ساز این موسسه 8 فضای آموزشی در شهرستان دلگان ساخته و یا در حال ساخت است.

بامری خاطرنشان کرد: برنامه ساخت این فضاهای آموزشی در شهرستان دلکان به گونه ای ترسیم شده که تا اوایل مهرماه سال آینده به بهره برداری برسند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1168
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما