۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۳
فرماندار دلگان بیان کرد؛

پیگیر تقویت توان بیمارستان دلگان با تزریق نیروی متخصص هستیم/5پزشک جدید به جمع نیروهای مراکز سلامت اضافه شدند

مجتبی شجاعی گفت: طی این هفته ۵ پزشک جهت پوشش مراکز سلامت شهرستان دلگان توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافت.
پیگیر تقویت توان بیمارستان دلگان با تزریق نیروی متخصص هستیم/5پزشک جدید به جمع نیروهای مراکز سلامت اضافه شدند
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: با عنایت به اتمام دوره طرح برخی پزشکان شاغل در مراکز شهری و روستایی دلگان طی ماه گذشته و علی رغم پیگیریهای فراوان شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ، به دلیل شرایط خاص از جمله تغییر زمان آزمون تخصص، معضل کرونا و‌‌... برخی مراکز روستایی و شهری با کمبود پزشک مواجه شدند که الحمد لله طی هفته جاری ۵ پزشک جهت پوشش مراکز سلامت دلگان توسط دانشگاه به شهرستان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: از سوئی هم اکنون بیمارستان تازه تاسیس امام رضا (ع) شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان دارای تخصصهای زنان و زایمان، داخلی و اطفال می باشد.

شجاعی با تقدیر از شبکه بهداشت و درمان دلگان به جهت مقابله با ویروس کرونا، افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی، طی ماه های آتی نیروی پزشک تخصصی بیمارستان این شهرستان تقویت می شود.

این مسئول ادامه داد: الحمدلله اخیرا بخش رادیولوژی بیمارستان تازه تاسیس امام رضا (ع) دلگان افتتاح و امید آن میرود به زودی بخش دیالیز بیمارستان راه اندازی گردد.

فرماندار شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: کار عمرانی در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان دلگان و توسعه امکان بستری در آن، به زودی از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1208
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما