در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی انجام شد؛

سارقان موتورسیلکت معابر خلوت زاهدان در چنگال قانون/ کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی دستگیر شد

صدای بلوچ , 26 خرداد 1399 ساعت 14:12

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقان موتورسیلکت در معابر خلوت زاهدان خبر داد.


  به گزارش صدای بلوچ، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان سه سارقی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت، در معابر خلوت شهر زاهدان، با شگردی خاص اقدام موبایل قاپی و کیف قاپی از عابران پیاده می کردند در حین ارتکاب به جرم دستگیر شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از منازل سارقان تعداد 22 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، ادامه داد: متهمان در بازجویی های تکمیلی پلیس تاکنون به 32 فقره موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان نیز فردی کلاهبردار که با ترفندی خاص مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال از زن جوان زاهدانی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

قنبری اذعان کرد: این کلاهبردار که از طریق فضای مجازی با شاکیه آشنا شده بود با وعده دروغین ازدواج و وعده های اغوا کننده اعتماد شاکی را جلب و با بهانه های گوناگون مانند بیماری و تأمین هزینه های درمان، مبلغ مذکور را از وی کلاهبرداری و پس از دریافت وجه ناپدید و پاسخگوی تماس های او  نبوده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1231

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/article/1231/سارقان-موتورسیلکت-معابر-خلوت-زاهدان-چنگال-قانون-کلاهبردار-میلیاردی-فضای-مجازی-دستگیر

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir