۰
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
گزارشی از معضل مناطق روستایی جنوب سیستان و بلوچستان؛

مایه حیات روستاهای شرق دلگان از پنج روز قبل قطع است/ با رفع نقص فنی موتور پمپ، معضل قطعی آب برطرف می شود

آب لوله کشی روستاهای شرق شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان از پنج روز قبل تاکنون قطع شده است.
مایه حیات روستاهای شرق دلگان از پنج روز قبل قطع است/ با رفع نقص فنی موتور پمپ، معضل قطعی آب برطرف می شود
به گزارش صدای بلوچ، جمعی از اهالی روستاهای چاه شور شماره یک، دو، سه، چاه میرجان و چاه محمد شهرستان دلگان در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری از قطعی پنج روزه آب لوله کشی در این مناطق خبر دادند.

عبداله بامری عضو روستای چاه شور شماره یک شهرستان دلگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: آب لوله کشی روستاهای مذکور از سه روز قبل قطع شده است و اهالی این منطقه مایه حیات مورد نیاز خانواده خود را از فاصله پنج کیلومتری و از چاه های موتور پمپ تهیه می کنند.

وی ادامه داد:اهالی روستاهای چاه شور شماره یک، دو، سه، چاه میرجان و چاه محمد شهرستان دلگان این آب که از چاه های موتور کشاورزی با سختی و مشقت فراوان تهیه می کنند، غیربهداشتی و غیرقابل شرب است اما به دلیل قطعی آب لوله کشی به جبر از آن استفاده می کنند.

بامری خاطرنشان کرد: در این گرمای شدید و طاقت فرسای شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان ، قطعی آب لوله کشی روستاهای مذکور معضلی دیگر بر معضلات و مشکلات مردم این منطقه افزوده است.

عضو روستای چاه شور شماره یک دلگان خاطرنشان کرد: از مسئولان اداره آب و فاضلاب این شهرستان تقاضا داریم تا نسبت به رفع معضل اهالی این منطقه محروم اقدام کنند.

عظیم عظیمی مقدم رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به دلیل خراب شدن و نقص فنی موتور پمپ مجتمع آب رسانی ، آب لوله کشی روستاهای چاه شور شماره یک، دو، سه، چاه میرجان و چاه محمد از پنج روز قبل قطع شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیگیر رفع این معضل هستیم، خاطرنشان کرد: با رفع عیب نقص فنی و تعمیر موتور پمپ مجتمع مذکور، آب لوله کشی روستاهای مذکور امروز وصل خواهد شد.

روستای چاه شور در فاصله ۵۵ کیلومتری شرق مرکز شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1291
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما