۰
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۷
امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

تهاجم فرهنگی دشمن تیری مهلک به عفاف و حجاب جوانان ما/ مدعیان تعامل و صلح خود عامل جنگ و نفاق هستند

حجت الاسلام سهیل اسفندیاری گفت: تهاجم فرهنگی و نبود حجاب در جامعه در حال رواج است و سیاست امروز دشمن برای ضربه زدن به آرمانهای انقلاب و اسلام اجرای طرح آندلس اسپانیا برای مردم ایران است.
تهاجم فرهنگی دشمن تیری مهلک به عفاف و حجاب جوانان ما/ مدعیان تعامل و صلح خود عامل جنگ و نفاق هستند
به گزارش  صدای بلوچ  به نقل از چهاربهاران، حجت الاسلام سهیل اسفندیاری؛ امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) نصیحت هایی را به ابوذر کرد، افزود: اولین نصیحت نداشتن حرص و طمع، حسرت به اموال مادی دنیای دیگران است زیرا حسادت قلب انسان را به تاریکی می کشاند و روح آدمی روز به روز خدشه دار می شود.   

وی ادامه داد: به بالا دست خود نگاه نکنید که بقیه افراد چه اموال و ثروتی در زندگی دارند و باید به هر آن چیزی که در دنیا داریم قانع باشیم.   

امام جمعه موقت تصریح کرد: صله رحم داشتن با اقوام و فامیل یکی از کارهای مهم و واجب برای هر مسلمان است حتی با یک سلام کردن، پس سعی و تلاش کنید تا ارتباط داشتن با دوستان و اقوام را همیشه داشته باشید.   

وی گفت: سومین نصیحتی که پیامبر به ابوذر کرد براین گونه بود که فقرا را دوست داشته باش، فقیری که با آبرو است صورتشو با سیلی سرخ نگه میدارد ولی برای برآورده کردن خواسته ها و اجابتش دست جلوی کسی دراز نمی کند و این افراد با آبرو و دیندار هستند.  

انتهای پیام
کد مطلب: 1373
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما