۰
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
فرماندار دلگان:

فعالیت بسیج و سپاه در رزمایش کمک های مومنانه گسترده است/ راه اندازی ۲ کارگاه ماسک در دلگان

مجتبی شجاعی گفت: فعالیت بسیج و سپاه در رزمایش کمک های مومنانه و مواسات همدلی وسیع و گسترده است.
فعالیت بسیج و سپاه در رزمایش کمک های مومنانه گسترده است/ راه اندازی ۲ کارگاه ماسک در دلگان
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ، بیان کرد: در راستای رزمایش کمک های مومنانه و در لبیک به این فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان شهرستان دلگان پای کار آمده و نشان دادند چگونه می‌توان یک‌صدا مهربانی، فداکاری و امید را فریاد زد.

وی عنوان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، فعالیت‌های وسیع و گسترده ای با محوریت سپاه و بسیج به‌منظور کمک به نیازمندان و مستضعفان در شهرستان دلگان شکل گرفت.

فرماندار دلگان افزود: در چندین نوبت و در دورترین و صعب العبورترین نقاط شهرستان دلگان ، کمک های مومنانه توسط بسیجیان و گروه های جهادی توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، دو کارگاه تولید ماسک و دستکش با همکاری گروه های جهادی و بسیجیان و با نظارت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دلگان راه اندازی شد.

شجاعی ادامه داد: ضدعفونی معابر شهرستان دلگان ، توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی، کمک به کادر بهداشتی، ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان ، ساخت سرویس های بهداشتی و اعزام تیم های پزشکی از جمله اقدامات سپاه و بسیج در این مدت بوده است.

فرماندار شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: همچنین قبل از شیوع ویروس کرونا و در جریان سیلاب سال گذشته شهرستان دلگان و جنوب سیستان و بلوچستان، بسیج و سپاه و همچنین گروه های جهادی حضور موثری در کمک به سیل زدگان داشته اند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1469
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما