۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۵
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

سعودی ها با شهادت حجاج، حرمت خانه خدا را شکستند

مولوی بلال مقدسیان گفت: سعودی ها با شهادت حجاج ایرانی در سال ۱۳۶۶، حرمت خانه خدا را شکستند.
سعودی ها با شهادت حجاج، حرمت خانه خدا را شکستند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به وقوع فاجعه خونین حج سال ۱۳۶۶ که منجر به شهادت 250 حاجی از کشورمان شد، بیان کرد: سعودی ها در ماه حرام و در سرزمین خدا، مرتکب جنایتی هولناک شدند.  

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: اعراب جاهلیت احترام خانه کعبه را نگه داشتند اما این حرمت توسط سعودی ها که خود عامل آمریکا و غرب هستند، شکسته شد.

وی تصریح کرد: ماموران رژیم آل سعود برای قتل‌عام و ضرب و جرح زائران خانه خدا از هر وسیله ممکن استفاده کرده ‌اند و این مزدوران دشمن، حجاج بیت الله الحرام را بی رحمانه به شهادت رساندند.

مولوی مقدسیان عنوان کرد: جنایت آل سعود در حج ابراهیمی که منجر به شهادت حاجیان در آن سال شد، قلب همه مسلمانان جهان را جریحه دار كرد. 

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: خانه خدا باید از عناصر آلوده و فاسد آل سعود پاکسازی شوند زیرا دست این حکومت مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی به خون حاجیان در سرزمین امن الهی آلوده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: شهادت حجاج ایرانی در سال ۱۳۶۶ و همچنین کشتار حجاج در سال های دیگر بیانگر بی کفایتی، بی مسئولیتی و ضعف و ناتوانی حکام رو به زوال آل سعود است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1475
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما