۰
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
امام جمعه موقت شهرستان دلگان:

ابعاد شکست راهبردی آمریکا در انتخابات اخیر زیاد است

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: ابعاد شکست راهبردی آمریکا در انتخابات اخیر این کشور بسیار زیاد است.
ابعاد شکست راهبردی آمریکا در انتخابات اخیر زیاد است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان به انتخابات ۲۰۲۰ در آمریکا اشاره کرد و گفت: ابعاد شکست راهبردی آمریکا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: یعنی اگر ما یک انتخابات را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم ، در ابعاد مختلف ، راهبردهای آمریکا با شکست مواجه بود، یکی از آن ابعاد رونمایی از شکست نظام لیبرال دمکراسی در خاک آمریکا بود.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان تصریح کرد: نظام آمریکا برای غرب گرایان و غرب پرستان و برای آنهایی که شیفته این کشور و نظام هستند و آن را به عنوان بهشت لیبرال دمکراسی و سرزمین موعود رویاهای خود میشناسند ، در زمینه های مختلف درس هایی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بامری افزود: فایده انتخابات اخیر آمریکا یک بعد آن رونمایی از نظام سیاسی است که بر پایه نظام معرفتی لیبرال دمکراسی است، نظامی که پوچگرایی، استعمار ، پوچگرایی و انسان گرایی در سرلوله کار آن قرار دارد.

وی عنوان کرد: این انتخابات اخیر در آمریکا نشان داد محصول همچنین باورهایی در قرن بیست و یکم که باید اوج تبلور ارزش های غربی باشد، اما چیزی به جز سیاهی و پلیدی نیست.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان گفت: آمریکا که دم از دمکراسی می زند باید سمبل آزادی و اخلاق فردی و اجتماعی باشد اما محصول چنین نظامی چیزی جز همین لجنزاری که در انتخابات اخیر خود را نشان داد و شما آن را مشاهده میکردید، نیست.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1533
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما