امام جمعه دلگان بیان کرد؛

نقش برجسته بسیجیان در مقابله با کرونا/ خدمات ارزشمند و موثر بسیج در دوران دفاع مقدس

صدای بلوچ , 30 آبان 1399 ساعت 12:28

حجت السلام والمسلمین عظیم بامری گفت: بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن خدمات ارزشمند و موثری داشته اند.


به گزارش صدای بلوچ، حجت السلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان به سالروز تولد عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: به تصریح امام دهم، زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی به مانند زیارت امام حسین (ع) در کربلا است.

وی افزود: حضرت عبدالعظیم حسنی از ویژگی های برجسته ای برخوردار بوده که مجاهدت علمی و تلاش ایشان برای ارائه اسلام ناب محمدی، تلاش برای خدمت رسانی به نیازمندان و مستضعفان و همچنین تلاش برای تشکیل حکومت اهل بیت عصمت و طهارت متحمل؛ از جمله آن بوده است.

امام جمعه دلگان در ادامه بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توصیه به دولت را در جهت تلاش و خدمت به مردم را تبیین و تشریح کرد.

امام جمعه دلگان به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حقیقتا بسیج یکی از ابتکارات ارزشمندی است که انقلاب توسط آن بیمه شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در ابعاد مختلف توانسته است خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کند، عنوان کرد: بسیج با تشکیل از همه اقشار و گروه ها و همه سنین ، توانست در دوران دفاع مقدس نقش آفرین موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با تاکید براینکه بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج در عرصه سازندگی (در ابعاد مختلف) نقش ممتازی داشته است، خاطرنشان کرد: در این ایام که دنیا و کشورمان با کرونا دست و پنجه نرم میکند، بسیجیان در میدان مقابله با این ویروس منحوس نقش برجسته ای داشته اند.

انتهای پیام


کد مطلب: 1536

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/article/1536/نقش-برجسته-بسیجیان-مقابله-کرونا-خدمات-ارزشمند-موثر-بسیج-دوران-دفاع-مقدس

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir