۰
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۲
یک کارشناس سیاسی:

حقوق بشر آمریکایی تراژدی مضحکی است/ دولت آمریکا بیشترین جنایت ها علیه بشریت را انجام داده است

یک کارشناس سیاسی گفت:دولت آمریکا بیشترین جنایت ها علیه بشریت را از ابتدای تأسیس تاکنون انجام داده است.
حقوق بشر آمریکایی تراژدی مضحکی است/ دولت آمریکا بیشترین جنایت ها علیه بشریت را انجام داده است
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد:حقوق بشر آمریکایی تراژدی خنده دار و مضحکی است که از سوی سران این کشور بیان می شود.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: به تاریخ که نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که دولت آمریکا از زمان پیدایش تاکنون بیشترین جنایت ها علیه بشریت را انجام داده است.

وی اضافه کرد: کشتار سرخپوستان ، کشتار سیاه پوستان و وضع قوانین جنایت بار علیه سیاه پوستان و رنگین پوستان در این کشور و جنایت هایی مثل این، نشان می دهد که دولت های آمریکا علیه مردم خود مرتکب چه اعمالی شده اند.

خادمی گفت: سیاست های دولت آمریکا در قبال سایر ملل و دولت ها هم بر اساس حس برتری جویی و قلدرمابانه بوده است.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: حمله اتمی به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، حمله به ویتنام، حمله به عراق، حمله به افغانستان و حمله به کشورهای دیگر نشان می دهد که دولت آمریکا چه جنایت هایی علیه بشریت مرتکب شده است.

وی افزود: همچنین دولت آمریکا چه در دوران طاغوت و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایت های بیشماری را علیه مردم مسلمان ایران مرتکب شده است.

خادمی خاطرنشان کرد: کمک به کودتا علیه مصدق، کمک به رژیم شاه علیه مردم ایران، کمک به رژیم بعثی عراق در حمله به ایران، حمایت از تروریست های منافقین، تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران، حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان و...از جمله اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا علیه مردم ایران بوده است.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران هیچگاه جنایت های آمریکا علیه خودشان را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 382
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما