۰
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
امام جمعه موقت دلگان:

انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی و ماندگار است/ رژیم شاه برای استعمار حائز اهمیت بود

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت:انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی و ماندگار است.
انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی و ماندگار است/ رژیم شاه برای استعمار حائز اهمیت بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در خطبه های این هفته شهرستان دلگان به سالروز بازگشت امام راحل از تبعید و آغاز ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی نه یک حادثه منطقه ای بلکه یک حادثه جهانی، تاریخی و ماندگار است.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان بیان کرد:وقتی می گوییم یک حادثه تاریخی است که دارای یک سری تاثیراتی است و یک دوره بعد از خودش را هم می سازد.

وی با تاکید بر اینکه نظام های شاهنشاهی برای دنیای استعمار فوق العاده مهم بوده و همچنان هم هست، افزود: رژیم شاه برای استعمار و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان یک عنصر بسیار فعال و موثر،حائز اهمیت بود.

امام جمعه موقت دلگان ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات انقلاب ما، اسلامی بودن آن است و لذا روی تمام ملت های اسلامی نفوذ داشته و دارد.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: این انقلاب بر آینده ملت ها بسیار تاثیر گذار و امروز اگر می بینیم استعمار درصدد نابودی انقلاب است، بخاطر تاثیر گذاری آن بر روی ملت ها در دنیا است.

وی به راهپیمایی هفته گذشته مردم عراق علیه آمریکا اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی باشکوه، سیلی بزرگ ملت این کشور علیه استعمار، آمریکا و همپیمانانش است.

امام جمعه موقت دلگان خاطرنشان کرد: نتیجه جنگ افروزی و توطئه چینی آمریکا در منطقه ، قطعا دامن خودش را خواهد گرفت و رژیم این کشور از هم خواهد پاشید.

انتهای پیام
کد مطلب: 894
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما