امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

وحدت و همبستگی سوغات انقلاب برای مردم ایران است

صدای بلوچ , 12 بهمن 1399 ساعت 8:00

مولوی بلال مقدسیان گفت: همه ما در هر جایگاه و منصبی، موظف به حمایت از نظام اسلامی هستیم.


مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی، نماد تجلی نور در تاریکی و و همچنین نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه و مسلمان کشورمان است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند سال های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و تدابیر نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با گذشت قریب به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب، دستاوردهای مهمی در عرصه های رخ داده است.

وی تصریح کرد: در چهل و دو سال گذشته قدرتهای استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده اند.

مولوی مقدسیان ادامه داد: اما با مدد‌ و یاری خداوند متعال و همیاری و همکاری و همچنین حضور باشکوه و گسترده مردم، نقشه های شوم آنان نقش برآب شده است.


امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: در این چهل و دو سال گذشته روسای مختلفی در کشور آمریکا آمده و هدف اول و آخر همه آنها ضربه زدن به کشورمان بوده است، اما همانطور که می بینید، همه آنها رفته اند و این جمهوری اسلامی ایران است که سرپا ایستاده است.

وی گفت: وحدت و همبستگی، پیشرفت و آبادانی کشورمان ، نگاه و توجه به مستضعفان، توجه ویژه به آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین ، توجه به پیشرفت و آبادانی کشور،از جمله سوغات مهم انقلاب اسلامی برای مردم مسلمان بوده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: همه ما در هر جایگاه و منصبی که هستیم، موظف به حمایت همه جانبه از این نظام اسلامی هستیم و باید در مقابل دشمنان ، وحدت و همبستگی خودمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام


کد مطلب: 1568

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1568/وحدت-همبستگی-سوغات-انقلاب-مردم-ایران

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir