۳
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
یک کارشناس مسائل سیاسی:

حرکت استاندار جدید آذربایجان شرقی تحسین شده است/ رفتار مسئولان با مردم باید شایسته دولت اسلامی باشد

رضا خادمی گفت: حرکت استاندار جدید آذربایجان شرقی در بخشش ضارب خویش، تحسین شده است.
حرکت استاندار جدید آذربایجان شرقی تحسین شده است/ رفتار مسئولان با مردم باید شایسته دولت اسلامی باشد
رضا خادمی در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به هتاکی یک نفر علیه استاندار آذربایجان شرقی ، بیان کرد: قطعا این اقدام در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، نسنجیده بوده و قطعا مورد قبول هیچ قشری نیست.


این کارشناس مسائل سیاسی افزود: اقدام استاندار آذربایجان شرقی که در همان مراسم ضارب خود را بخشید، حرکتی تحسین شده است و ایشان با مرام انقلابی خود آن شخص را بخشید.

وی ادامه داد: در گذشته شاهد بوده ایم برخی افراد علیه مسئولانی نظیر لاریجانی، علی مطهری و یا مرحوم هاشمی رفسنجانی و یا حتی رییس دولت اصلاحات اعتراضات و یا انتقاداتی داشته اند که با واکنش این افراد همراه بوده است.

خادمی تصریح کرد: مسئولان از رییس جمهور تا وزرا، استانداران و برخی از آنان در رده پایین تر در دولت روحانی ، با منتقدان رفتار درست و مقبولی نداشته و حتی رفتاری توهین آمیز داشته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در هر حال همین رفتار تحسین شده و بخشش خطاکاران، از شخصیت های نظام اسلامی که نمونه آن را امروز در تصاویر تلویزیونی شاهد بودیم، انتظار داریم.

وی خاطرنشان کرد: رفتاردولتمردان و مسئولان بامردم و به ویژه منتقدان باید شایسته دولت اسلامی یعنی همان نقطه ای که مد نظر بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است، باشد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1702
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما