۵
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹
یک کارشناس مسائل سیاسی:

هیمنه آمریکای جنایتکار توسط سپاه در دنیا شکسته شد/ سپاه مانع دزدی اموال ملت ایران شد

رضا خادمی گفت: بار دیگر هیمنه استکبارجهانی وشیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار توسط سبزپوشان سپاه شکسته شد.
هیمنه آمریکای جنایتکار توسط سپاه در دنیا شکسته شد/ سپاه مانع دزدی اموال ملت ایران شد
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به رشادت‌های غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان که منجر به بازپس گیری نفت های دزدیده شدن از آمریکا شد، افزود: به درستی بنیان گذار انقلاب اسلامی، جمله ای تاریخی و ماندگار و معجزه گونه در خصوص این نهاد مقدس بیان کردند و فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بار دیگر یک روز به يوم الله تاریخ جمهوری اسلامی ایران اضافه شد، روز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ اتفاق مهمی در دریای عمان رخ داد که بار دیگر هیمنه استکبارجهانی وشیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار شکسته شد.

وی عنوان کرد: آمریکای جنایتکار در روزهای اخیر در یک اقدام یک نفتکش ایرانی را که حامل نفت صادراتی بود در دریای عمان مصادره کرد و در روز روشن با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر شروع به دزدی دریایی نفت ایران کرد اما با اقدام به موقع و مقتدرانه جان بر کفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند. 
 
خادمی تصریح کرد : این دزدی دریایی به دو دلیل در دریای عمان انجام شد دلیل اول باور فرماندهان نظامی آمریکا این بود که توان دریایی ایران در دریای عمان از خلیج فارس کمتر است، دلیل دوم اینکه با توجه به کنترل دریایی جمهوری اسلامی در تنگه هرمز، شرایط بهتر بود این نفتکش در دریای عمان ربوده شود.

وی اضافه کرد: اما آمریکایی ها از ابتکار عمل وعکس العمل نیروهای واکنش سریع و تکاوران نیروهای دریایی سپاه غافل بودند و تصور می کردند رخدادهای که در رزمایش نظامیان ایران رخ می دهد نمایشی است. 

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد : عملیات نیروی دریایی سپاه در دریای عمان چند پیام مثبت در منطقه داشت، اولاً نیروی دریایی کلاسیک آمریکا از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی قابلیت مقابله با نیروهای سپاه پاسداران که جنگ چریکی در دریا را به خوبی اجرا می‌کنند ندارد. 

خادمی ادامه داد: دوماً توان رزمی دریایی سپاه منحصر به خلیج فارس نیست ویگان های  این نیرو می‌توانند در آب‌های عمان نیز پیشرفته ترین عملیات‌ها را طراحی کنند و در سریعترین زمان ممکن به اجرا در آورند.

وی تصریح کرد: سوماً آمریکا دیگر نمی تواند حتی در لفظ از گزینه نظامی در خصوص ایران سخن بگوید و این گزینه  عملاً از روی میز برداشته شده است. 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: چهارماً رژیم صهیونیستی که مرتباً از حمله به ایران سخن می گوید توجه داشته باشد که توان نظامی ایران در چه حد و اندازه است ومی‌تواند در اندک زمانی در پاسخ به تهدیدات وارد عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای عربی منطقه که به گمان خود، می توانند امنیت خود در برابر ایران را ازقدرت منطقه ای آمریکا بگیرند باید به این نکته توجه داشته باشند لازم است مستقیماً با قدرت اول منطقه، جمهوری اسلامی ایران وارد مذاکره شوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1718
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما