۰
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
مسئول بسیج طلاب شهرستان دلگان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی است/ شکست ۴۴ ساله دشمنان انقلاب اسلامی

مسئول بسیج طلاب شهرستان دلگان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نقشه ها و دسیسه های ۴۴ ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی با شکست همراه بوده است.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی است/ شکست ۴۴ ساله دشمنان انقلاب اسلامی
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: علمای این منطقه در کنار یکدیگر و دوشادوش هم و در لبیک با سخنان مقام معظم رهبری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته‌اند.
 
مسئول بسیج طلاب شهرستان دلگان گفت: با توجه به شرایط‌کنونی دنیا و همچنین کشور عزیزمان، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی خود می دانیم.
 
وی عنوان کرد: دشمنان در این چهل و چهار سال گذشته همیشه درصدد بوده‌اند تا به انقلاب اسلامی ما ضربه بزنند که الحمدالله با حضور همیشگی مردم در صحنه، نقشه‌های شومشان نقش برآب شده است.
 
حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار خطرناکترین برنامه‌ها و توطئه‌ها را برای ضربه زدن به ملت مسلمان ایران برنامه‌ریزی کرده ولی هربار با شکست مواجه شده است.
 
مسئول بسیج طلاب شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران هیچگاه این خباثت‌ها و دشمنی‌های ۴۴ ساله آمریکا و غربی‌ها علیه خودشان را فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1747
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما