۰
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
یک کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد:

عمل به قرآن کریم و سیره پیامبر تنها راه رستگاری و نجات بشر امروزی است

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: عمل به قرآن کریم و سیره پیامبر گرامی اسلام، تنها راه رستگاری و نجات بشر امروزی است
عمل به قرآن کریم و سیره پیامبر تنها راه رستگاری و نجات بشر امروزی است
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به سالروز مبعث رسول گرامی اسلام، بیان کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) در زمانی به رسالت مبعوث شدند که اغلب افراد مشرک بوده و فضائل اخلاقی جای خود را به رذائل اخلاقی داده بود.
 
این کارشناس امور مذهبی ادامه داد: مشرکان سرزمین مکه پست‌ترین کارها را در ملع‌عام انجام می دادند و به آن افتخار می کردند، به گونه‌ای که هر شخصی مثل آنها عمل نمیکرد، از خود طردش می کردند.
 
وی عنوان کرد: در آن دوره سیاه و تاریک پیش از ظهور اسلام ، زنده به گور کردن دختران، بت‌پرستی، خیانت، دزدی، قتل و رذائل اخلاقی از این قبیل به شدت بین مشرکان و کفار رواج داشت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: حضرت محمد مصطفی(ص)، از همان ابتدای مبعوث شدن به دنبال برچیده شدن این رذائل اخلاقی و امور پست شد.
 
این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: قرآن کریم، معجزه بزرگ حضرت محمد مصطفی(ص) بوده که حقیقتا مثل یک نسخه شفابخش برای همه انسان ها است.
 
وی بیان کرد: اکنون که قرن‌ها از ظهور اسلام و مبعوث شدن حضرت محمد (ص) می گذرد، عمل به قرآن کریم و سیره پیامبر و تمسک جستن از آن حضرت، تنها راه رستگاری و نجات بشر امروزی است.
 
این کارشناس امور مذهبی خاطرنشان کرد: مسلمانان قطعا با وحدت و همبستگی و همچنین عمل به قرآن کریم این معجزه بزرگ پیامبر گرامی اسلام، بر دشمنان دین خداوند متعال پیروز خواهند شد.
انتهای‌پیام/م.ب
کد مطلب: 1754
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما