کارشناس مسائل سیاسی:

مردم کشورمان در جمهوری اسلامی، پیشرفت و اقتدار را احساس کرده‌اند‌

صدای بلوچ , 12 فروردين 1402 ساعت 7:34

رضا خادمی گفت: مردم کشورمان در این ۴۴ سال با جمهوری اسلامی، پیشرفت و اقتدار را احساس کرده‌اند‌.


رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: یکی از نکات بارز و برجسته رفراندوم دوازدهم بهمن ماه ۱۳۵۸ ، حضور اکثریت مردم و از آن مهم‌تر رای نزدیک ۱۰۰ درصد به جمهوری اسلامی بود.

 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: مردم خسته از رژیم طاغوت و شاهنشاهی که هیچ ارزشی به رای و نظر آنها قائل نبود، به جمهوری اسلامی آری گفتند.
 
خادمی تصریح کرد: رای آری مردم کشورمان در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی در حقیقت نه بزرگی به طاغوت و نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بوده است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در واقع به جرئت می توان گفت که رفراندوم جمهوری اسلامی مهمترین و بزرگ‌ترین همه‌پرسی و انتخابات تاریخ کشورمان است که هیچ‌کجا مثل و مانند آن را نداشته است.
 
 
وی ادامه داد: مردم کشورمان در این ۴۴ ساله در جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه استقلال و آزادی را در کنار پیشرفت و اقتدار احساس کرده‌اند‌.
 
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: کشورمان در سایه جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی ، اجتماعی و... دست یافته است.
 
وی خاطرنشان کرد: نهالی که ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۸ کاشته شد و آبیاری آن در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ انجام شد، اکنون به یک درخت تناور و مستحکم تبدیل شده که هیچ طوفانی توان تکان دادن و قطع آن را ندارد.
 
 
انتهای‌خبر/ م.ب


کد مطلب: 1837

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1837/مردم-کشورمان-جمهوری-اسلامی-پیشرفت-اقتدار-احساس-کرده-اند

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir