۰
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷
امام جمعه اهل سنت روستای اسفند شهرستان دلگان:

مردم ایران همواره پشتیان مردم فلسطین بوده اند

مولوی بلال مقدسیان گفت: مردم ایران در ۴۴ سال گذشته، همواره پشتیان مردم مظلوم فلسطین بوده اند.
مردم ایران همواره پشتیان مردم فلسطین بوده اند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از ۴۴ سال قبل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد.
 
امام جمعه اهل سنت روستای اسفند شهرستان دلگان افزود: با این دوراندیشی امام خمینی(ره) مسلمانان در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان می‌آیند و اشغالگری رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.
 
وی ادامه داد: از ۷۰ سال قبل رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را که متعلق به مسلمانان است را با حمایت انگلیسی‌های خبیث و غربی‌ها تصرف و اشغالگری کرده است.
 
مولوی بلال مقدسیان اظهار کرد: وظیفه همه ما مسلمانان در سراسر این کره خاکی، حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و ایستادن مقابل ظلم رژیم‌کودکش صهیونیستی است.
 
امام جمعه اهل سنت روستای اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: این رژیم اشغالگر از ۷۰ سال قبل مشغول جنایت و کشتن انسان‌های بی دفاع در سرزمین فلسطین است.
 
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان و همچنین یار و یاور مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و قطعا در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری باشکوه و گسترده دارند.
 
مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد:نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی نه تنها موضع ما مردم ایران اسلامی است، بلکه این موضع تمام مسلمان از سراسر دنیا است.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1868
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما