۰
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان بیان کرد:

خدمات گسترده آیت‌الله سلیمانی در سیستان و بلوچستان/ با عوامل جنایت ترور امام جمعه سابق زاهدان قاطعانه برخورد شود

امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان گفت: با عوامل جنایت ترور شهید آیت‌الله سلیمانی امام جمعه سابق زاهدان قاطعانه برخورد شود.
خدمات گسترده آیت‌الله سلیمانی در سیستان و بلوچستان/ با عوامل جنایت ترور امام جمعه سابق زاهدان قاطعانه برخورد شود
مولوی مجید میری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سوءقصد به نماینده مجلس مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، بیان کرد: آیت‌الله سلیمانی خدماتی بسیار گسترده‌ای برای مردم این استان انجام داده است.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان افزود: این شهید معظم در دوره‌نزدیک به ۲۰ سال که به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بوده‌اند، ارتباط بسیار خوبی با علما و به ویژه با علمای اهل‌سنت داشت.
 
وی ادامه داد: ایشان در زمینه وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب استان سیستان و بلوچستان تلاش‌های بسیاری زیاده داشت و در واقع در این زمینه یک الگو برجسته بود.
 
مولوی میری تصریح کرد: آیت‌الله سلیمانی همچنین با اخلاق حسنه خود با همه اقشار مختلف مردم این استان، از خود یک شخصیت فرهیخته و اخلاق‌مدار به جای گذاشت.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: دستگاه های امنیتی و همچنین علل ترور این عالم برجسته را پیگیری و با عامل و یا عاملین این جنایت قاطعانه برخورد کنند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1924
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما