کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی:

مسئولان آموزش و پرورش در خصوص مسئله فرهنگ در مدارس برنامه‌ریزی کنند/ افراد علاقمند به مسائل پرورشی بکارگیری شوند

صدای بلوچ , 13 ارديبهشت 1402 ساعت 14:33

کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی گفت: مسئولان آموزش و پرورش در خصوص مسئله فرهنگ و پرورش در مدارس برنامه‌ریزی کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با معلمان، بیان کرد: مهمترین ثروت و اندوخته کشور ما، دانش آموزان هستند.

 
این کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی
با بیان اینکه معلمان بخش اصلی تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند، افزود: دانش‌آموزی که با ذخیره و اندوخته خوب تعلیم و تربیت فارغ‌التحصیل شود، باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: مسئله اصلی و اساسی که در مدارس ما باید به آن پرداخته شود، پرورش و جنبه معنوی دانش‌آموزان است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری ادامه داد: مسئله پرورش باید به نحوی در مدارس انجام شود که باعث برطرف شدن نیازهای معنوی دانش‌آموزان باشد و نیازی نباشد تا نسل آینده به بیراهه برود.
 
وی عنوان کرد: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری هم تبیین شد، مدارس باید اشخاصی را که علاقه به کار فرهنگی و پرورشی دارند، در این بخش بکارگیری کنند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی گفت:اینكه كسی از مدارس فارغ التحصیل شود ولی تربیت اسلامی و فرهنگ جامعه ما را نداند، قطعا در آینده موجب بوجود آمدن مشكل خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش در کلان و چه در سطوح مختلف نسبت به برنامه‌ریزی در خصوص مسئله پرورش و فرهنگ دانش‌آموزان اقدام کنند.
 
انتهای‌خبر / م.ب


کد مطلب: 1932

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/interview/1932/مسئولان-آموزش-پرورش-خصوص-مسئله-فرهنگ-مدارس-برنامه-ریزی-کنند-افراد-علاقمند-مسائل-پرورشی-بکارگیری-شوند

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir