۰
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان:

خدمات سپاه در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است/ مردم استان قدردان سبزپوشان هستند

امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان گفت: خدمات سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان بسیار زیاد و غیرقابل شمارش است.
خدمات سپاه در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است/ مردم استان قدردان سبزپوشان هستند
 
مولوی مجید میری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به افتتاح سه طرح مهم توسط سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، بیان کرد: خدمات این نهاد مقدس در این استان بسیار زیاد و غیرقابل شمارش است.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان افزود: افتتاح فرودگاه آن هم در یکی از شهرهای دورافتاده کشورمان توسط سپاه پاسداران، اقدامی برجسته و قابل تقدیر و تحسین است.
 
وی عنوان کرد: قطعا با افتتاح این پروژه بزرگ مشکل ارتباطی اغلب مردم این منطقه از کشورمان حل خواهد شد و باعث آسانی ترددها خواهد شد.
 
مولوی میری بیان کرد: افتتاح و تکمیل بیمارستان نبی اکرم(س) توسط سپاه پاسداران آن هم در این استان که نیاز شدید به خدمات بهداشتی و درمانی دارد، اقدامی موثر و ارزشمند است.
 
وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از پایگاه هوایی که مخصوص بالگرد است، قطعا در بخش‌های مختلف موجب گره‌گشائی و رفع مشکلات اهالی پهناورترین استان کشور خواهد شد.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان چه شیعه و چه اهل سنت قدردان خدمات سبزپوشان سپاه پاسداران در این استان هستند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1945
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما