۰
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان:

دشمن با خیانت بنی صدر خونین‌شهر را تصرف کرد/ رزمندگان اسلام با استعانت از خداوند متعال، خرمشهر را آزاد کردند

امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان گفت: رزمندگان اسلام با کمک و استعانت از خداوند متعال، خرمشهر را آزاد کردند.
دشمن با خیانت بنی صدر خونین‌شهر را تصرف کرد/ رزمندگان اسلام با استعانت از خداوند متعال، خرمشهر را آزاد کردند
مولوی مجید میری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: رزمندگان اسلام با ایمان به خداوند و کمک از پروردگار متعال، توانستند خرمشهر قهرمان را در سوم خرداد ۱۳۶۱ را آزاد کنند.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان افزود: علی‌رغم اینکه لشکر بعثی عراق از جانب قدرت‌های بیگانه حمایت میشد، اما رزمندگان ما با مدد الهی توانستند به پیروزی برسند.
 
وی عنوان کرد: در همان ابتدا که رژیم بعثی عراق به خاک مقدس ما حمله کرد، جوانان کشور ما با دستان خالی توانستند این متجاوزان را نزدیک به دو ماه پشت دروازه‌های خرمشهر متوقف کنند.
 
مولوی میری ادامه داد: اما با خیانت بنی صدر خائن دشمن خرمشهر را تصرف کرد که پس از دو سال رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج توانستند شهر را چنگ بعثی‌ها در بیاورند.
 
وی تصریح کرد: اکنون هم دشمن با دسیسه‌چینی در زمینه‌های مختلف قصد تصرف اذهان جوانان و نوجوانان ما را دارد که با وحدت و همبستگی و مدد الهی می توانیم آنها را شکست بدهیم.
 
امام جمعه اهل سنت روستای گرون شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: اکنون جامعه ما با تبعیت و پیروی از ولی‌فقیه و استعانت از خداوند متعال بر دشمن پیروز شود.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1961
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما