۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
امام جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان بیان کرد:

امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته و جهانی است

امام جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی است.
امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته و جهانی است
حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره‌ به فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذاری انقلاب‌اسلامی، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته جهانی و بین المللی بود.
 
امام جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان افزود: جامعه اسلامی و تاریخ بشریت شخصیت ممتاز و کم نظیر امام خمینی(ره) را که با افکار و اندیشه های بلند و سعی و تلاشهای صادقانه خود مسیر تاریخ را درگرگون کرده فراموش نخواهد کرد. 
 
وی عنوان کرد: امام راحل (ره) شخصیتی است که توانست در پرتو اعتماد به هدف الهی و ایمان به هدف، نظام کهن سلطنتی را به زباله دان تاریخ بریزد و به جامعه اسلامی هویت تازه ای بخشید.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به ویژگی بارز بنیان گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ویژگیهای حضرت امام خمینی (ره) این بود که حرف و عملش یکی بود.
 
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) در هر کجا ورود پیدا می کرد کار را به سرانجام می رساند ، در حال حاضر ما هم این ویژگی بارز را در این سی و چهار سال از سکانداری مقام معظم رهبری بر نظام جمهوری اسلامی ایران، در گفتار و عمل مشاهده می کنیم.
 
امام جمعه جلگه ادامه داد: امام خمینی(ره) از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی در ابتدای دهه چهل شمسی، با اتکا به خداوند متعال و همراهی مردم توانست حکومت شاهنشاهی را شکست بدهد.
 
حجت‌الاسلام بامری اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف، نظام فاسد شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بریزد.
 
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) دارای خصوصیات منحصر به فردی نظیر زهد، عرفان و... بود که در کمتر شخصیتی می‌توان یافت.
 
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب بزرگ شده مکتب اسلام ناب محمدی بود و هرچه را که داشت از اسلام بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در طول زندگی پربرکت خود هرچه گفتند از قرآن و اسلام ناب محمدی بود.
 
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1975
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما