۰
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
امام جمعه موقت دلگان:

حضرت فاطمه زهرا نخستین بانوی نگارنده اسلام/ جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب/شهرهای موشکی ما موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت دلگان با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب ما جمهوری اسلامی است.
حضرت فاطمه زهرا نخستین بانوی نگارنده اسلام/ جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب/شهرهای موشکی ما موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه،اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه خلقت دنیا و بشریت است.
خطیب جمعه شهر دلگان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س)الگویی برای تمام مردان و زنان عالم در همه جوانب است.
وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در همسرداری نه تنها بهترین الگو برای بانوان مسلمان است بلکه بهترین الگو برای همه زنان از ابتدای خلقت تا قیامت است.
حجت الاسلام والمسلمین شیبک با بیان اینکه حضرت فاطمه (س)نخستین زن نگارنده تاریخ اسلام است، افزود: آن حضرت بیانات پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) را می نگاشت که حاصل آن «مصحف فاطمیه» است که اکنون در دست حضرت امام مهدی (عج) قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی (ره)، بیان کرد: بزرگترین استقبال قرن در سال ۵۷ از امام خمینی (ره) انجام شد.
امام جمعه موقت دلگان با بیان اینکه انقلاب ما ثمره تلاش و کوشش ۱۲۴ هزار پیامبر و چهارده معصوم است، ادامه داد: تمامی تلاش هایی که انبیا الهی و امامان معصوم(ع) کشیدند در انقلاب اسلامی تجلی یافت.
حجت الاسلام والمسلمین شیبک با اشاره به اینکه در طول تاریخ بشریت اولین انقلابی که به چهل سالگی رسیده است، انقلاب ما است، بیان کرد: دشمن درصدد است که زحمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را با سیاه نمایی کوچک جلوه دهد.
امام جمعه موقت دلگان گفت: همه ما از مسئولان‌ و نخبگان وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را برای همگان بیان کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در چهل سال گذشته ما در بخش های علمی، فرهنگی، دینی و... دستاوردهای بی شماری داشته ایم، افزود: اولین کشوری که اصل حکومت خود را به رای گذشت جمهوری اسلامی بود.
وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب ما جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: در طول چهل سال گذشته بیش از چهل انتخابات در کشور ما برگزار شده که این در دنیا بی نظیر است.
حجت الاسلام والمسلمین شیبک خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پوزه دنیای استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار را به خاک مالید.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تحریم ها در چهل سال گذشته در بخش دفاعی و نظامی بوده است، افزود: امروز ما در عرصه موشکی ، چهارمین کشور دنیا هستیم.
امام جمعه موقت شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: شهرهای موشکی ما موجب وحشت و سراسیمگی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 100
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما