۰
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۶
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

عمل به توصیه کادر سلامت بهترین راه درمان کرونا/ تلاش رسانه های معاند در جهت القای یاس و ناامیدی در کشور

مولوی بلال مقدسیان گفت:عمل به توصیه کادر سلامت بهترین راه درمان کرونا است.
عمل به توصیه کادر سلامت بهترین راه درمان کرونا/ تلاش رسانه های معاند در جهت القای یاس و ناامیدی در کشور
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشورمان ، بیان کرد: مردم به توصیه های پزشکان و کادر سلامت در خصوص رعایت بهداشت و پیشگیری از این بیماری توجه کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: همانطور که مردم در مناسک دینی و مذهبی پیرو عالمان دین هستند ، در مسائل پزشکی و بهداشتی از کادر سلامت و درمانی پیروی کنند .

وی اضافه کرد:همت و تلاش کلیه کادر سلامت چه پزشکان و چه پرستاران و سایر افراد در جهت خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا و سایر بیماران ستودنی و قابل تقدیر و تجلیل است.

مولوی مقدسیان با اشاره به تلاش رسانه های معاند در جهت ترویج جو روانی و استرس در جامعه ما، گفت: مردم نباید اسیر این جنگ رسانه های معاند شوند و نگذارند دشمن به اهداف خود که همان القای ناامیدی و یاس است،برسد.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان تصریح کرد:ویروس کرونا در اکثر کشورها و به خصوص کشورهای پیشرفته انتشار یافته است و باید از این رسانه ها و صاحبان آنها که چرا آمار مبتلایان آن کشورها را منتشر نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از داخل موجب ترس و دلهره مردم می شوند، این را بدانند دانسته و یا ندانسته در جهت اهداف دشمنان مردم و کشورمان گام بر می دارند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1020
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما