۰
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹
فرماندار دلگان:

فعالیت علیه ویروس کرونا بر اساس نقشه راه است

مجتبی شجاعی گفت: فعالیت برای مقابله با ویروس کرونا بر اساس نقشه راه مشخص، علمی و اصولی و با اتکا به حمایت و پشتوانه مردم است.
فعالیت علیه ویروس کرونا بر اساس نقشه راه است
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: شکی نیست که با همدلی و همگرایی که در دلگان وجود دارد و همچنین با جدی گرفتن پویش " دلگانی در خانه می‌ماند " و رعایت بهداشت فردی می‎توانیم موفق‌ترین عملکرد در مقابله با کرونا را داشته باشیم.

فرماندار دلگان گفت: علی رغم بسیج عمومی و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان عرصه سلامت کشور، مسئولان و تاکید کارشناسان بهداشت و درمان برای شکستن زنجیر انتقال ویروس کرونا از طریق کم نمودن تجمعات عمومی، محدود شدن ارتباط حضوری افراد با یکدیگر و ضرورت ماندن در خانه تا بهبود شرایط ، ولی هنوز عده‎ای هستند که با رعایت نکردن نکات پیشگیرانه خطر را دو چندان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: بی مسولیتی و بی‌تفاوتی عده‌ای قابل توجه در عدم مراعات نکات پیشگیرانه بیش از آنکه سلامت خودشان را به خطر بیندازد بدون شک توان و انگیزه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا را بی اثر میکند، زیرا برای مقابله تنها فعالیت جمعیتی خاص کارساز واقع نمی‌شود و این بی تفاوتی به پیشگیری حکایت عدم جامعه پذیری و خودخواهی عده ای است که بی آنکه سرنوشت سایرین برایشان مهم باشد، اصرار بر تکرار اشتباه خود دارند.

شجاعی بیان کرد: در موضوع جدی جان مردم و مبارزه به کرونا، با هیچ شخص و ارگانی شوخی و تعارف نداریم، و لازم داشت دست به هر اقدامی در راستای منافع ملی و عمومی و اجتماعی خواهیم زد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دلگان هرگونه فعالیت برای مقابله با ویروس کرونا بر اساس نقشه راه مشخص، علمی و اصولی و با اتکا به حمایت و پشتوانه مردم است و نکته کلیدی در زمینه ویروس کرونا شکستن زنجیره انتقال این ویروس است و این زنجیره را با رعایت اصول و توکل و توسل خواهیم شکست.

انتهای پیام/
 
 
 
 
کد مطلب: 1037
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما