۰
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۵۹
گزارشی از معضل تکراری روستاهای جنوب غرب استان؛

قطعی ۹ روزه آب آشامیدنی اهالی چاه محمد دلگان/ طی کردن فاصله ۳ کیلومتری برای تهیه مایه حیات

قطعی ۹ روزه آب آشامیدنی در روستای چاه محمد دلگان ، موجب اظهار گلایه اهالی این منطقه شده است.
قطعی ۹ روزه آب آشامیدنی اهالی چاه محمد دلگان/ طی کردن فاصله ۳ کیلومتری برای تهیه مایه حیات
به گزارش صدای بلوچ، آب آشامیدنی روستای چاه محمد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان از ۹ روز قبل قطع شده است؛معضلی که موجب اظهار گلایه اهالی این منطقه محروم شده است.

بامری از اهالی این دهستان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: اهالی چاه محمد شهرستان دلگان برای تهیه آب شرب خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند،اکنون از چند روز قبل آب شرب این روستا که بالای ۲۵۰ خانوار جمعیت دارد، قطع شده است.

این شهروند تصریح کرد: علی رغم پیگیری ها اما همچنان این معضل برطرف نشده است، اهالی این دهستان محروم آب آشامیدنی خانواده را با سختی و مشقت فراوان تهیه می کنند.

وی اضافه کرد: ما از مسئولان شهرستان دلگان و همچنین مسئولان اداره آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم نسبت به رفع این معضل در روستای چاه محمد شهرستان دلگان اقدام کنند.

مجید رخشانی ‌دهیار روستای چاه محمد شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ تصریح کرد: اهالی روستای چاه محمد شهرستان دلگان آب برای آشامیدن و حتی استحمام هم ندارند که این رویه آنها را با مشکلات و معضلات بسیار زیادی روبرو ساخته است.

وی ادامه داد: آب آشامیدنی این روستای محروم و دورافتاده از چند روز قبل قطع شده است، اما هنوز وصل نشده و پیگیری های مردم برای برطرف کردن این معضل هنوز جواب نداده است.

رخشانی عنوان کرد: مردم این منطقه آب آشامیدنی خود را از فاصله 2 یا سه کیلومتری تامین می کنند، برخی از اهالی هم که دارای وسیله نقلیه هستند، با دبه های آب مجبورند از روستاهای اطراف و یا مرکز شهرستان دلگان آب آشامیدنی خود را تهیه کنند.

در هر حال می طلبد مسئولان نسبت به رفع این معضل همیشگی اهالی چاه محمد شهرستان دلگان که از دیر باز با آن دست و پنجه نرم می کنند، اقدام کنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1085
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما