امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

حضرت معصومه (س) بهترین اسوه برای دختران است/زندگی توأم با معنویت در گرو الگو برداری از زنان بزرگ اسلام

صدای بلوچ , 3 تير 1399 ساعت 8:48

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: اگردختران زندگی خود را از زندگی زنان بزرگ اسلام و حضرت معصومه (س) الگو برداری کنند به بهترین وجه بر مشکلات جامعه فائق می شوند و زندگی توأم با آسایش، رفا و معنویت خواهند داشت.


به گزارش صدای بلوچ؛ مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون بیان کرد: در دین اسلام اسوه و الگوی کامل از میان زنان سرشناس و بزرگ مردان تاریخ اسلام وجود دارد.

وی با بیان اینکه بهترین اسوه و الگو برای دختران جوان حضرت بی بی فاطمه معصومه (س) است، افزود: اگردختران زندگی خود را از زندگی زنان بزرگ اسلام و حضرت معصومه (س) الگو برداری کنند به بهترین وجه بر مشکلات جامعه فائق می شوند و زندگی توأم با آسایش، رفا و معنویت خواهند داشت.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق ادامه داد: با الگو برداری از زندگی حضرت معصومه (س)، مشکلاتی که امروز گریبان گیر دختران شده است از جمله مفاسد اخلاقی و ترفندهای شیاطین انسی و جنی در امان خواهند ماند.

مولوی رئیسی ادامه داد: سعی و تلاش شیاطین و دشمنان این است که به هر طریق ممکن دختران را به سبک غربی زندگی و عاری از هر گونه انسانیت و معنویت سوق دهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دختران خود را تشویق و ترغیب به روی آوردن به زندگی بزرگانی همچون حضرت معصومه (س) کنیم، زندگی پر خیر و برکت و سرشار از معنویت خواهند داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1267

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1267/حضرت-معصومه-س-بهترین-اسوه-دختران-زندگی-توأم-معنویت-گرو-الگو-برداری-زنان-بزرگ-اسلام

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir