امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

اساس دولت آمریکا از ظلم و فتنه تشکیل شده است

صدای بلوچ , 7 تير 1399 ساعت 7:36

مولوی بلال مقدسیان گفت: اساس دولت آمریکا از ظلم و فتنه تشکیل شده است.


 مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی کمدی ترین کلمه تاریخ است چرا که تمام اقدامات ۲۰۰ ساله دولت این کشور پر از ظلم و جنایت است.

وی گفت: امروز پرچم حقوق بشر در دست ناقض‌ترین آن یعنی آمریکا قرار دارد که ظلم و فتنه در اصل و اساس دولت جنایتکار و خبیث آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: حمله به افغانستان، عراق، ویتنام، مردم بی گناه پاکستان، بمباران اتمی شهرهای ژاپن، کمک به صدام در حمله به ایران، حمله به هواپیمای مسافربری کشور که موجب شهادت عده ای بیگناه شد و... از جمله جنایت های آمریکا علیه تمام بشریت است.

مقدسیان ادامه داد: امروز هم شیطان بزرگ با کمک به رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینیان و کشتار آنان و همچنین کمک به آل سعود که مردم یمن را در مراسم عروسی، مذهبی، بیمارستان‌ها و … قتل عام می‌کنند و سپس معتقد به رعایت حقوق بشر هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: دولت جنایتکار و سفاک آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های همه جانبه علیه مردم کشورمان بیشترین ظلم را علیه بشریت انجام داده است.

مقدسیان خاطرنشان کرد: قطعا این توهین به جایگاه انسانیت و بشریت است که آمریکا این اولین حامی تروریست ها و تکفیری ها را مدافع حقوق بشر بدانیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1292

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1292/اساس-دولت-آمریکا-ظلم-فتنه-تشکیل-شده

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir