۰
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۶
کارشناس مذهبی بیان کرد؛

پوشش اسلامی حفاظ بانوان در مقابله نگاه های شیطانی است/ فضای مجازی و‌ماهواره ماموران دشمن برای ترویج بی حجابی در جامعه

حجت الاسلام هادی بامری گفت: فضای مجازی و‌ماهواره ماموران دشمن برای ترویج بی حجابی در جامعه اسلامی ما هستند.
پوشش اسلامی حفاظ بانوان در مقابله نگاه های شیطانی است/ فضای مجازی و‌ماهواره ماموران دشمن برای ترویج بی حجابی در جامعه
حجت الاسلام هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: کشف حجاب و ترویج بی حجابی، بدون شک یکی از کثیف ترین نقشه های دشمنان اسلام در مقابله با این دین الهی است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دشمنان نظام و اسلام هم اکنون درصدد برداشتن حجاب از روی سر دختران و زنان مسلمان و ایرانی هستند و این ماموریت بر عهده فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و همچنین ماهواره گذاشته اند.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: دشمنان با راه اندازی حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین کانال های تلگرامی، به دنبال ترویج افکار منحط خود و گسترش بی حجابی در جامعه اسلامی ما هستند.

وی اضافه کرد: قطعا حجاب و پوشش اسلامی نه تنها هیچ گونه محدودیتی برای بانوان ندارد بلکه حفاظی برای آنان در مقابل نگاه های هرزه برخی هوسبازان و شیطان صفتان است.

حجت الاسلام بامری با اشاره به اینکه برخی با افکار لیبرالی به دنبال ترویج بی حجابی در سطح جامعه هستند، افزود: با بی حجابی و عدم اهمیت به این مسئله مهم و اساسی، قطعا جامعه ما به سمت ولنگاری و سست شدن اعتقاد به مبانی اسلامی و مذهبی پیش خواهد رفت.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: همه ما از اقشار مختلف مردم و مسئولان موظفیم تا با راهکارهای اساسی و برنامه های مهم، هم از گسترش پدیده کم حجابی و یا بی حجابی در جامعه جلوگیری کنیم و هم اینکه با آن افراد ضددین مقابله کنیم.

انتهای پیام
کد مطلب: 1359
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما