۰
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۷
رزمنده بلوچ دوران دفاع مقدس:

مردم کشورمان خیانت های منافقین را فراموش نمی کنند/ پس مانده های این گروهک در فضای مجازی علیه کشورمان لجن پراکنی می کنند

رستم بامری گفت: مردم کشورمان هیچگاه خیانت و جنایت های گروهک تروریستی منافقین را فراموش نمی کنند.
مردم کشورمان خیانت های منافقین را فراموش نمی کنند/ پس مانده های این گروهک در فضای مجازی علیه کشورمان لجن پراکنی می کنند
رستم بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، بیان کرد: صدام و حزب بعث عراق، هشت سال با حمایت کشور های غربی و آمریکا به کشور ما حمله کرد و عده زیادی از مردم کشورمان را به شهادت رساند.

این رزمنده بلوچ دوران دفاع مقدس افزود: صدام که در این هشت سال هیچ توفیق و‌پیروزی به دست نیاورده بود با حمایت از گروهک منافقین ، آنها را وادار کرد تا به کشورمان حمله کنند.

وی تصریح کرد: منافقین که با همه قوا و تجهیزات به کشورمان حمله کرده بودند، در تنگه مرصاد که تا آن زمان به تنگه چهار زبر معروف بود، در کمین رزمندگان اسلام افتاده و تعداد زیادی از آنان به هلاکت رسیدند.

بامری ادامه داد: منافقین که با عبور از برخی شهرهای غربی کشور، به تصور و خیال واهی خود به راحتی به کرمانشاه و بقیه شهرهای کشورمان می رسند، در تنگه مرصاد غافلگیر شدند.

وی گفت: شهید صیاد شیرازی که آن زمان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود و همچنین شهید نورعلی شوشتری در کنار سایر رزمندگان اسلام در این عملیات با رشادت مثال زدنی خود، سنگین ترین شکست را به منافقین تحمیل کردند.

این رزمنده با اشاره به اینکه دستان گروهک تروریستی منافقین آغشته به خون ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان است، افزود: مردم کشورمان جنایت و خیانت های این گروهک را فراموش نمی کنند.

بامری خاطرنشان کرد: اکنون هم، اعضا و پس مانده های گروهک منافقین با خفت و خاری در فضای مجازی مشغول لجن پراکنی علیه مردم و کشورمان هستند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1473
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما