۰
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳
امام جمعه موقت شهرستان دلگان:

زندگی حضرت زهرا (س) الگوی موفق برای مسلمانان است/دنیا شاهد رزمایش های سریالی سرافرازانه ارتش و سپاه بود

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی گفت:زندگی و تمام اعمال حضرت فاطمه زهرا (س)،برای همیشه یک الگو و شاخص برای مسلمانان است.
زندگی حضرت زهرا (س) الگوی موفق برای مسلمانان است/دنیا شاهد رزمایش های سریالی سرافرازانه ارتش و سپاه بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: مردم با حضور در هیئت ها، حسینیه ها و مساجد به عزاداری در دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) برای پدر بزرگوارشان خیر کثیر بود، تصریح کرد: یک سوره قرآن کریم در شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده است.

امام جمعه موقت شهرستان شهرستان دلگان افزود: زندگی، تمام اعمال، رفتار و حرکات حضرت فاطمه زهرا (س)، نه تنها برای جامعه آن روز عربستان، بلکه برای همیشه یک الگو و شاخص برای مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم دی ماه امسال، جهان شاهد سریالی از رزمایش های متنوع وسرافرازانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: اولین، رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی، دومی رونمایی از شهر موشکی سپاه پاسداران و سومین آن رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه موقت دلگان با اشاره به اینکه این رزمایش ها در راستای تامین زندگی آرام و ایجاد امنیت و آسایش برای مردم کشورمان است، تصریح کرد: معیشت و زندگی مردم در سایه امنیت پایدار ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: اگر این چنین رزمایش هایی را انجام ندهیم و منفعلانه عمل کنیم، چه بسا دشمن جسورانه درصدد تحرکاتی در مرزها و یا داخل کشورمان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه اعمال پیشگیرانه ای مثل این رزمایش ها نیاز و ضروری است، گفت: این رزمایش ها نشان داد که حرکت و مسیر جمهوری اسلامی رو به پیشرفت است.

امام جمعه موقت دلگان افزود: این رزمایش ها موجب ایجاد ترس و دلهره برای دشمنان است و از سویی موجب ایجاد شعف و امید در میان دوستانمان در سراسر دنیا است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص واکسن کرونا،خاطرنشان کرد:معظم له فقط ورود واکسن از آمریکا و انگلیس که درصدد آزمایش واکسن های خود بر روی ملت ایران هستند را ممنوع اعلام کردند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 1559
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما