۰
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
امام جمعه موقت شهرستان دلگان:

دهه فجر انقلاب برای ملت ایران فراموش شدنی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت:دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای ملت مسلمان و ایران فراموش شدنی نیست.
دهه فجر انقلاب برای ملت ایران فراموش شدنی نیست
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: گرامی داشت ایام الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشان انقلاب بوده و این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان تصریح کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب، پرشورتر از هر سال دیگری در مراسم راهپیمایی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امساب تجدید بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمتی غیرقابل وصف داده است، عنوان کرد: امروز ایران در سایه نظام به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

وی یکی از مهم تر ین دلایل عصبانیت دشمنان از انقلاب را پیشرفت های خیره کننده نظام در چهار دهه اخیر دانست و تصریح کرد: دشمنان نمی توانند ببینند که جمهوری اسلامی با وجود همه این تهدیدها و تحریم های غرب این گونه در جهان نقش آفرینی می کند.

امام جمعه موقت دلگان با بیان این که دشمنان در چهار دهه فعالیت خود برای  براندازی انقلاب همواره شکست خورده است، خاطرنشان کرد: این مردم هوشیار و با بصیرت با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و اجازه تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1566
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما