۰
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸

خط تولید پارچه چادر مشکی ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود  

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی کشور برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی این سازمان را اعلام کرد و گفت: خط تولید پارچه چادر مشکی ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود.
به گزارش صدای بلوچ به نقل از صدا و سیما؛ آقای حسن پور با اشاره به برگزاری نهضت کمک مومنانه در تمامی استان‌ها گفت: ۱۵ بهمن ۱۱۴ مجموعه جهیزیه کامل با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و سایر مسئولان به زوج‌های جوان توسط بسیج اصناف استان سمنان اهدا خواهد شد.
وی گفت: زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیرین اصناف و بازار در سراسر کشورآزاد می‌شوند وبه آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.
توافقنامه با حوزه علمیه قم
حسن پور افزود: ۱۶ بهمن در استان قم شاهد امضای توافقنامه با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسرکشور با هدف توسعه و تعمیق ارزش‌های انقلابی در میان کسبه بازار و خانواده‌های آنان و همچنین مراجعان به مجتمع‌های تجاری خواهیم بود.
سامانه نذر سلامتی
رییس سازمان بسیج اصناف گفت: ۱۹ بهمن ماه در تهران از سامانه تامین سلامت و نذر سلامتی رونمایی خواهیم کرد.
این سامانه ضمن معرفی محصولات سلامت محور از جمله ماسک، موادضدعفونی کننده و دستگاه اکسیژن ساز درگاهی برای مشارکت خیران در پویش نذر سلامتی خواهد بود.
افتتاح کارخانه تولید پارچه چادرمشکی
عضو دبیرخانه نظارت بر سازمان‌های صنفی افزود: مهمترین برنامه سازمان بسیج اصناف در روز‌های پایانی سال و در طلیعه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و راه اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار در روز ۲۱ بهمن با حضور رئیس سازمان بسیج، مسئولان کشوری، استانی و محلی خواهد بود.
این کارخانه در حدود یک دهه تعطیل بود که با همت و پیگیری‌های بسیج اصناف کشور درسال جهش تولید به مدار تولید بازگشته است.
وی در پایان با اشاره به موفقیت این سازمان در تولید ماسک افزود: در سال جهش تولید با بکارگیری ظرفیت‌های مردمی توانستیم از تولید ماسک به تولید چادر مشکی در اواخر سال برسیم.

انتهای پیام 
کد مطلب: 1571
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما