امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم دلگان:

برای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی تلاش کنیم

صدای بلوچ , 14 آبان 1400 ساعت 13:28

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد بامری گفت: ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی در جامعه خودمان تلاش کنیم.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام و المسلمین احمد بامری امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکیدنمازگزاران به رعایت تقوای الهی درباره فرهنگ عمومی مطالبی بیان کرد و افزود :تنها راه اصلاح یک مملکت فرهنگ آن مملکت است.

وی ادامه داد: اصلاح جامعه باید از فرهنگ شروع شود اگر یک فرهنگ اصلاح شود یک کشور آبادو پیشرفت می کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد : استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال و مستقل بودن فرهنگ آن نشأت می گیرد با انحراف فرهنگ هرچند جامعه در بعد های اقتصادی سیاسی و نظامی قدرتمند و قوی باشد ولی پوچ و بی اساس است.

خطیب جمعه این هفته بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان عنوان کرد: اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است چون اصلاح فرهنگ محور همه کارها است. 
 
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی در جامعه خودمان تلاش کنیم، اگر ما روی فرهنگ عمومی کار نکنیم در توسعه اقتصادی هم ناتوان خواهیم ماند. همه کارهای روزمره ما به فرهنگ عمومی ختم می شود. 

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد : درست استفاده کردن از آب و برق اینترنت جاده و امکانات رفاهی و اجتماعی، درست استفاده کردن از فضاهای آموزشی  بهداشتی و فضاهای ورزشی درست رانندگی کردن همه اینها  به فرهنگ عمومی ما ختم می‌شود که باید بین همه افراد جامعه تقویت شود. 

 انتهای پیام


کد مطلب: 1717

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1717/ترویج-فرهنگ-صحیح-اسلامی-تلاش-کنیم

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir