۰
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
امام جمعه دلگان:

حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را بیمه کرد/ تروریست ها از طرف دنیای استکبار حمایت می شوند

امام جمعه دلگان گفت: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را بیمه کرد/ تروریست ها از طرف دنیای استکبار حمایت می شوند
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های این هفته شهرستان دلگان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سراسر کشور به باشکوه ترین وجه ممکن برگزار شد، اظهار کرد: از این بابت باید شکرگزار خداوند و قدردان ملت ایران بود و این راهپیمایی سراسری پیام ها و پیامدهای متعددی داشت.
امام جمعه دلگان افزود: باری دیگر این حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، انقلاب اسلامی را بیمه کرد؛ می توان گفت ملت با بصیرت ایران چشم امید دشمنان را کور کرد و نقشه های دشمنان را خنثی کرد.
وی بیان کرد:این حضور مردم موجب تقویت قوه جمهوریت نظام و بیانگر پشتیبانی این همه لشکر از نظام اسلامی بود، این حضور نمایشی بود که دشمن را دچار سرگردانی، یاس و ناامیدی کرد و موجب امیدواری دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام عظیم بامری در ادامه تصریح کرد: دشمن بعد از اینکه نتوانست از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوگیری کند، با حمایت کردن از تروریست ها دست به جنایتی بزرگ زد.
وی ادامه داد: این تروریست ها، پاسداران مرز را که در حین مراجعت به منزل بودند با عملیات انتحاری به شهادت برسانند و عده ای را هم زخمی کنند.
خطیب جمعه دلگان عنوان کرد: این مزدوران که تحت تاثیر سلفی ها و تکفیری ها بوده و از آن طرف توسط استکبار حمایت می شوند، بدانند که ضربه سنگینی به آنها زده خواهد شد.
وی افزود: خون این شهدای پاسدار موجب سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی ما خواهد شد و بساط ظلم و فساد و اخلالگران را برخواهد چید.
امام جمعه دلگان گفت: دشمنان نظام اسلامی از آن طرف در اروپا علیه نظام اسلامی نشست برگزار می کنند و از این طرف در داخل کشور نوکران و جیره خوارانشان دست به عملیات تروریستی می زنند.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری خاطرنشان کرد: انتظار داریم دستگاه های امنیتی و قضایی درس محکمی به این تروریست ها بدهند که جرئت نکنند دست به چنین عملیات های جنایتکارانه ای بزنند.
انتهای پیام
کد مطلب: 173
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما