۰
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۳
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد؛

خدمات بسیار گسترده بسیج در مناطق محروم

مولوی بلال مقدسیان گفت: بسیج مستضعفین خدمات بسیار گسترده ای را در این منطقه محروم کشورمان داشته است.
خدمات بسیار گسترده بسیج در مناطق محروم
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، بیان کرد: جریان بسیج چیز جدیدی نیست بلکه از زمان شکل گیری اسلام با ولایت پیوند خورده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: در طول تاریخ پر افتخار اسلام نیز افراد و گروههایی با در دست داشتن پرچم بسیج نقش آفرین بوده اند تا زمان پیروزی انقلاب که به فرمان امام راحل این جریان و تشکل سازمان یافته شد.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان حامی ولایت ، کشور و نظام در دفاع مقدس و صحنه های مختلف حماسه آفرین بوده و امروز نیز تحت امر مقام معظم رهبری همینطور است.

مولوی مقدسیان گفت: بسیجیان همواره و در زمانی که کشور و انقلاب به آنها نیاز داشته ، ثابت کرده اند که پیشرو و خدمت گذار واقعی مردم بوده اند، این را عملکرد پر از افتخار آنان می گوید.


امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان تصریح کرد: بسیج مستضعفین خدمات بسیار گسترده ای را در این منطقه محروم کشورمان داشته است که می توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، ساخت خانه برای محرومان، ساخت مدرسه و کمک به مستضعفان اشاره کرد.


وی اضافه کرد: می توان با قاطعیت گفت که امروز تفکر بسیجی بر سراسر جهان سایه افکنده و کشور اسلامی ما با این حرکت عظیمی که بنیان گذار انقلاب پایه نهاد، در قله های پیشرفت قرار دارد.

مولوی مقدسیان عنوان کرد: یکی از اهداف بسیج مستضعفان خدمت به محرومان و دفاع از مردم مظلوم است و تاکنون خیلی از کشورها و ملت ها از تفکر بسیج درس گرفته اند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1734
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما