۰
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶
امام جمعه دلگان:

جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابله با دشمن است/ زندگی سرشار از نشانه های انقلابی امام نهم

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: جهاد تبیین در ایام دهه فجر امسال، بهترین راهبرد مقابله با دشمن است.
جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابله با دشمن است/ زندگی سرشار از نشانه های انقلابی امام نهم
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: دعای پدر و مادر در حق فرزند مثل دعای پیامبر گرامی اسلام در حق امت خود است.

امام جمعه شهرستان دلگان اظهار کرد: احترام و دوست داشتن پدر و مادر بر دوست داشتن اولاد، همسر و سایر اقوام و آشنایان مقدم است و صله ارحام یک مورد ضروری است.

خطیب جمعه شهرستان دلگان عنوان کرد: در قرآن کریم و روایات اسلامی و حتی بزرگان و ائمه اطهار(ع) تاکید زیادی به احترام گذاشتن به والدین داشته اند.

وی به سالروز ولادت امام جواد (ع) اشاره و افزود: امام رضا (ع) در این خصوص فرمود: این همان مولودی است که در اسلام بابرکت تر از آن برای پیروان و شیعیان به دنیا نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: زندگی به ظاهر کوتاه امام نهم، سرشار از نشانه ها و کنش های انقلابی و مبارزه با طاغوت و دستگاه ظلم و جور است.

وی به سالروز ورود امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: جشن های دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر و کیفی تر باشد و جهاد تبیین بهترین راهبرد مقابله با دشمن است.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: ایام الله دهه فجر جز آن ایام خاص است و باید آن را گرامی داشت؛ دشمنان انقلاب اسلامی نقشه و سناریوهای مختلفی را برای نابودی جمهوری اسلامی طراحی کرده اند که همگی با شکست همراه بوده است.

امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان، استان و کشور با رویکردی جهادی و انقلابی باید شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم این منطقه محروم کشور تلاش کنند‌.

انتهای خبر/م.ب
کد مطلب: 1740
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما