۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
کارشناس سیاسی و امور بین الملل:

مسئولان روابط خارجی حافظ ارزش های انقلابی و اسلامی باشند/ صدای گفتمان انقلاب اسلامی به دورترین نقاط جهان رسیده است

کارشناس سیاسی و امور بین الملل گفت: اکنون پس از چهل سال، صدای گفتمان انقلاب اسلامی به دورترین نقاط جهان رسیده است.
مسئولان روابط خارجی حافظ ارزش های انقلابی و اسلامی باشند/ صدای گفتمان انقلاب اسلامی به دورترین نقاط جهان رسیده است
رضا خادمی در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اظهار کرد: استقلال، خودباوری و عزت ملی گفتمان دیپلمات های ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
این کارشناس سیاسی و امور بین الملل ادامه داد: در دوران پهلوی، دیپلمات های ما فاقد استقلال فکری و وابسته به بیگانگان علی الخصوص دولت آمریکا بوده اند.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت، نهضت بیداری اسلامی و همه انقلاب های مردمی در سراسر جهان از انقلاب اسلامی و نهضت عظیم امام خمینی (ره) الگو گرفته و در مقابل قدرت های دست نشانده استعمار ایستادگی می کنند.
خادمی افزود: در حالی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در سطح جهان تنها دو گفتمان کمونیستی و لیبرالی که وابسته به ابرقدرتهای شرقی و غربی بودند، اما گفتمان انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر این گفتمان ها اضافه و چه بسا پیروز هم شد.
این کارشناس سیاسی بیان کرد: اکنون پس از چهل سال از پیروزی انقلاب، صدای گفتمان انقلاب اسلامی به دورترین نقاط دنیا هم رسیده است.
وی در ادامه گفت: در طول این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسللمی، مذاکره با آمریکا بیهوده و بی نتیجه است چرا که سران این کشور پایبند به هیچ قانون و معاهده ای نیستند.
خادمی عنوان کرد: همین چند سال قبل توافق نامه برجام که با آمریکا و پنج کشور دیگر امضا شد، اما سران آمریکا ثابت کردند نه تنها به این معاهده پایبند نیستند بلکه آن را هم نقض کردند.
این کارشناس ادامه داد: دیپلمات های ما در هر ماموریت و اموری که در خارج از کشور به آنها واگذار می شود، عزت و سربلندی ملی را مد نظر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان روابط خارجی ما باید مراقب حفظ ارزش های انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و رزمندگان اسلام است باشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 175
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما