۰
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۰
امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم:

آیات متعددی در فضیلت امام علی(ع) در قرآن آمده است/ اهمیت و عظمت بالای شب قدر

حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری در مراسم شب نوزدهم رمضان گفت: آیات متعددی در فضیلت امام علی(ع) در قرآن آمده است.
آیات متعددی در فضیلت امام علی(ع) در قرآن آمده است/ اهمیت و عظمت بالای شب قدر
به گزارش صدای بلوچ، مراسم شب نوزدهم ماه رمضان و شب ضربت خوردن حضرت امام علی(ع) در مسجد جامع شهر چگردک مرکز بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری در این مراسم بیان کرد: در فضیلت حضرت علی (ع) منابع مختلفی وجود دارد که این دریای بی کران را برای ما معرفی کرده است، اولین منبعی که امام علی (ع) را برای ما معرفی می کند، قرآن کریم است.
 
امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان افزود: آیات متعددی در فضیلت حضرت علی (ع) در قران کریم آمده است ،که آیه مباهله و تطهیر نمونه بارز این آیات وحی هستند که هم علمای اهل سنت و هم علمای شیعه به آن تأکید دارند.
 
 وی ادامه داد: شب قدر از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار و از شبهایی است که سرنوشت انسان و آنچه که برای خود تدارک می بینید برنامه ریزی و مقدر می شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی بامری ادامه داد: ماه رمضان ماه تدارک زندگی سعادتمندانه برای انسان است.
 
وی تصریح کرد: انسان باید در ماه رمضان آنچه که در تمام دوران سال برای خود آرزو دارد در شبهای قدر برای آن دعا و آن را از خدا درخواست کند و به جبران گذشته بپردازد و غفلت ها و گناهان گذشته خود را جبران کند. 
 
امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم عنوان کرد:یکی از اعمال شب های قدر، استغفار طلب عفو و گذشت از خدای متعال است.
 
وی خاطرنشان کرد:در آیات قرآن و نیز نسبت استغفار جمعی و فردی بشارت داده و فرموده که هرگاه استغفار کنید، نعمات الهی سرازیر می شود.
 
انتهای خبر/ م.ب
کد مطلب: 1859
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما