۰
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار خبر داد:

دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار رتبه دوم ثبت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور را کسب کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار از کسب رتبه دوم ثبت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی توسط این دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور خبر داد.
دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار رتبه دوم ثبت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور را کسب کرد
به گزارش صدای بلوچ،  مرتضی پهلوانی در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: وزارت علوم مدتی است امکان ثبت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور را در سامانه یکپارچه معاونت فرهنگی این وزارت‌خانه ایجاد کرده است.
 
وی ادامه داد: در این سامانه دانشگاه‌های سراسر کشور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شده خود را به همراه مستندات ثبت می‌کنند.
 
پهلوانی افزود: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با ثبت ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در سامانه معاونت فرهنگی وزارت علوم توانست بر اساس نمودارهای وزارت‌خانه بعد از دانشگاه الزهرا (س) تهران رتبه دوم را در این بخش از آن خود کند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های ثبت شده مربوط به تشکل‌ها، کانون‌ها و گروه‌های فعال فرهنگی دانشگاه است.
 
وی اظهار کرد: باتوجه‌به حجم برنامه‌های که در حال انجام است پیش‌بینی می‌شود دانشگاه دریانوردی علوم دریایی چابهار در پایان سال تحصیلی جاری جزو دانشگاه‌های طراز اول کشور در این حوزه باشد.
 
پهلوانی گفت: این دانشگاه دارای ۱۱ کانون فرهنگی و هنری شامل تئاتر، موسیقی، تجسمی، هلال‌احمر، هنرهای دستی، فیلم و عکس، گردشگری، خیریه مهرگان، عفاف و حجاب، قران و عترت، نماز و مراسمات و ۱۶ انجمن و ۲ تشکل دانشجویی است که ذیل مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 1979
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما