۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۸
فرماندار دلگان در بازدید از بازار :

دلگان محیط امنی برای گرانفروشی نخواهد بود

فرماندار دلگان در بازدید از بازار گفت: قطعا همگان بدانند که دلگان محیط امنی برای گرانفروشی نخواهد بود.
دلگان محیط امنی برای گرانفروشی نخواهد بود
به گزارش صدای بلوچ، مجتبی شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی گرانفروشان با عفت وجدان بیگانه اند لذا بی هیچ آبانسی مغازه انها انقدر جریمه و پلمپ‌خواهد شد که یا اصلاح شده و یا از ادامه این شغل با این سیاق و روش بی زار گردند.
وی ادامه داد : بازار صاحب و ناظر دارد و قانون بر هر نوع رفتار ما نظارت داشته و لذا در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی دارند ، اجازه نمی دهیم گرانفروشان با روح و روان مردم بازی کنند.
این مسئول تصریح کرد: امیدوارم هم دستگاههای نظارتی بر بازار وظیفه خود را دقیق انجام دهند و هم کسبه محترم رعایت انصاف و اخلاق و وجدان را سرلوح کار خود قرار دهند.
فرماندار دلگان افزود: در همین شهر کسبه ای فعالیت میکنند که با وضو به محل کسب خود قدم میگذارند و نزد مردم از بسیاری ما مسوولین معتبرتر و مقبول ترند و این‌نتیجه انصاف و اخلاق مومنانه و کاسبی حلال است.
شجاعی گفت : نظارت بر جایگاههای سوخت ، مراکز توزیع سیلندر گاز ، اصناف و بازار و.. در ایام‌نوروز تشدید و در صورت لزوم تمامی مدیران ادارات دلگان به عنوان بازرس افتخاری میبایست در بازار و در کنار اکیپ کنترل و نظارت بازار ، وظیفه کنترل بازار را بر عهده بگیرند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 209
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما