۰
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱
امام جمعه موقت دلگان:

اعتکاف به برکت نظام اسلامی نصیب ما شده است/حضرت زینب (س)پیامبر و راوی حادثه کربلا بود

امام جمعه موقت دلگان گفت: مراسم باشکوه اعتکاف به برکت نظام اسلامی نصیب ما شده است.
اعتکاف به برکت نظام اسلامی نصیب ما شده است/حضرت زینب (س)پیامبر و راوی حادثه کربلا بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی در خطبه های این هفته شهر دلگان اظهار کرد: شروع این سال مصادف با ماه و بهار و معنویت است، خداوند در مورد تبریک و مبارک گفتن های ما آیاتی در قرآن کریم دارد.
خطیب جمعه دلگان گفت: این بهار طبیعت مبارک باشد از این جهت که از فرصت هایی که در اختیارمان گذاشته شده برای رشد و پیشرفت معنوی و مادی خودمان بهره ببریم.
وی تصریح کرد: خداوند متعال در عین اینکه خودش برکت است انسان هایی را هم در روی زمین قرار داده که وجودشان لبریز از خیر و برکت است.
امام جمعه موقت دلگان افزود: از همین طلیعه سال جدید که مصادف با ماه مبارک رجب است با خودمان عهد ببندیم با قرآن کریم انس و الفت بگیریم.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عنوان کرد: وجود قرآن کریم و اهل بیت (ع) را به عنوان غنیمت و ثروت معنوی نگاه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فضیلت های ماه رجب، گفت: «اعتکاف» از بهترین فرصت هایی است که خداوند به برکت نظام اسلامی نصیب ما کرده است.
امام جمعه موقت دلگان به سالروز حمله ماموران رژیم پهلوی در سال ۴۲ اشاره و بیان کرد: مدرسه فیضیه مرکز علمی جهان تشیع بود که ماموران سفاک رژیم پهلوی با حمله به آن نسبت به این مدرسه هتک حرمت کردند.
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س)پیامبر و راوی حادثه کربلا بود و بیشترین غصه های آن حادثه را به جان خرید، فصاحت و بلاغت را در رسوا کردن حکام بنی امیه به نمایش گذاشت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 217
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما