۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۸
گزارشی از قطعی هفت هزار نفر از اهالی دلگان؛

قطعی هفت روزه ارتباط تلفنی روستاییان دلگان

از هفت روز قبل تاکنون، ارتباط تلفنی هفت هزار نفر از اهالی شرق دلگان قطع شده است.
قطعی هفت روزه ارتباط تلفنی روستاییان دلگان
به گزارش صدای بلوچ، خطوط تلفن همراه برخی از روستاهای شرقی شهرستان دلگان از هفت روز قبل به دلیل سقوط دکل مخابراتی قطع شده است.
آسا داودی بخشدار مرکزی دلگان هفت روز قبل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرده بود: در پی وزش طوفان و رعد و برق و بارش باران دکل مخابراتی در روستای شهرک الزهرا دلگان سقوط کرد.
وی افزود : با سقوط این دکل مخابراتی خطوط تلفن ۷ هزار نفر از اهالی روستاهای چاه شور شماره ۱، ۲ و ۳، چاه محمد چاه شور ، شهرک الزهرا و گل آباد و چند روستای دیگر قطع شد.
این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ شخصی آسیبی وارد نشده است.
عبداللهی یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگارصدای بلوچ اظهار کرد: از هفت روز قبل به دلیل سقوط دکل مخابراتی در روستای شهرک الزهرا چاهشور دلگان ارتباط خطوط تلفن از چند روز قبل تاکنون قطع شده است.
وی گفت: قطعی آنتن دهی تلفن همراه مردم این روستا و روستاهای اطراف را با مشکلات عدیده ای به ویژه به هنگام وقوع حوادث مواجه کرده است.
عبداللهی عنوان کرد: علی رغم پیگیری های انجام شده تاکنون این شبکه متصل نشده و اهالی این منطقه همچنان در انتظار حل مشکل قطعی خطوط تلفن هستند.
وی گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات دلگان زیر پوشش حوزه خدمات رسانی اداره مخابرات شهرستان ایرانشهر است، خدمات مخابراتی در این منطقه بسیار ضعیف و به وضعیت آن به خوبی رسیدگی نمی شود.
حسین عبداللهی مسئول شرکت مخابرات دلگان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: کارشناسان اداره مخابرات برای برقراری مجدد دکل مخابراتی به روستای شهرک الزهرا اعزام شده اند.
وی خاطرنشان کرد: تا روزهای آینده و پس از برپایی دکل مخابراتی، ارتباط تلفن همراه این روستاها برقرار خواهد شد.
علی ای حال با توجه به اینکه حدود یک هفته از قطعی این شبکه می گذرد، مسئولان نسبت به برطرف کردن این معضل اهالی منطقه اقدام کنند.
روستای شهرک الزهرا چاهشور در فاصله 55 کیلومتری غرب شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 278
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما