۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷

سارقان مسلح از عوامل سلب آسایش مردم بودند/ خسارت سنگین راهزنی از کامیون ها به کشاورزان شهرستان دلگان

سارقان مسلح با راهزنی از کامیون های حامل صیفی جات دلگان موجب خسارت به کشاورزان این منطقه شده بودند.
سارقان مسلح از عوامل سلب آسایش مردم بودند/ خسارت سنگین راهزنی از کامیون ها به کشاورزان شهرستان دلگان
به گزارش صدای بلوچ، سه روز قبل بود که فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با رسانه ها از هلاکت سه سارق مسلح در درگیری با یگان تکاوری در شهرستان دلگان خبر داد.
این سارقین مسلح از چندی قبل با راهبندی کامیون های حامل صیفی جات از شهرستان دلگان به سایر نقاط کشور، اقدام به سرقت پول و وسایل این راننده ها می کردند.
این سرقت ها موجب شده بود که کامیون های کمتری به این محور تردد کنند و یا اینکه با اسکورت نیروهای نظامی و انتظامی در محور دلگان به جلگه و دلگان به بزمان تردد کنند که این هم باعث خراب شدن محصولات کشاورزی و هم خسارت سنگین به کشاورزان می شد.
بامری از کشاورزان این منطقه در گفتگو با صدای بلوچ بیان کرد: راهزنی این افراد شرور از کامیون ها موجب شده بود که یا رانندگان در این محور تردد نکنند و یا با ترس و اضطراب به این منطقه بیایند.
وی افزود: تردد کم کامیون در منطقه جلگه چاه هاشم به علت همین راهزنی ها و سرقت ها موجب خسارت گسرتده ای به کشاورزان در سال های گذشته و امسال شده بود.
بامری عنوان کرد: ما از نیروهای خدوم نیروی انتظامی که در تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش در این منطقه هستند تقدیر و تشکر می کنیم.
نارویی یکی دیگر از کشاورزان این منطقه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این سارقان مسلح از عوامل سلب آسایش و آرامش اهالی این منطقه و به خصوص کشاورزان بوده اند.
وی گفت: این سارقان نه تنها از کامیون ها سرقت می کردند بلکه اقدام به سرقت احشام و وسایل نقیله(موتورسیکلت) می کردند.
نارویی عنوان کرد: این اقدام نیروی انتظامی نه تنها موجب خوشحالی کشاورزان شده بلکه باعث خوشحالی اهالی شهرستان دلگان که از اقدامات سارقان در آسایش و آرامش نبودند، شده است.
این شهروند دلگانی خاطرنشان کرد: از نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین مراجع قضایی تقاضا داریم با مخلان آرامش و آسایش مردم برخورد کنند.
انتهای پیام/

 
کد مطلب: 302
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما