۰
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

مسلمانان با وحدت مقابل رژیم صهیونیستی مقابله کنند

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: مسلمانان با وحدت و برادری مقابل رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار مقابله کنند.
مسلمانان با وحدت مقابل رژیم صهیونیستی مقابله کنند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، بیان کرد: بیت المقدس متعلق به فلسطینیان است و اینکه رییس جمهور آمریکا وعده اعطای بخشی از سرزمین مسلمانان را به صهیونیست ها داده، سخن بیهوده ای است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: مسلمانان و به خصوص علمای جهان اسلام نباید زیر بار این سخن زور بروند و باید با حرکتی نسبت به این وضع اعتراض کنند.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای عربی منطقه و به خصوص حکام عربستان سعودی در این زمینه کوتاهی کرده و همراه با سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا قدم بر می دارند.

این مولوی اهل سنت تصریح کرد: مسلمانان باید با وحدت و عمل به فرامین بنیان گذار انقلاب اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا که از دشمنان شماره یک دنیای اسلام هستند، مقابله کنند.

مولوی مقدسیان افزود: دنیای کفر و الحاد با تمام توان مقابل مسلمانان ایستاده است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: اینکه سفارت آمریکا به قدس منتقل شده یعنی اینکه دنیای استکبار درصدد این است تمام مسلمانان فلسطینی را از سرزمین خود اخراج و عده ای اشغالگر را به رسمیت بشناسد.

وی خاطرنشان کرد: حکام عربی و به خصوص عربستان سعودی که مدعی ام القرای سرزمین های اسلامی است باید در مقابل آمریکا مقابله می کردند اما این برعکس است و سران سعودی همراه سران آمریکا حرکت می کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 333
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما