۰
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
امام جمعه دلگان:

معامله قرن یک طرح اشغالگرانه است/ برخی از حکام عرب به آرمان فلسطین خیانت کرده اند

امام جمعه دلگان گفت:برخی از حکام مرتجع عرب منطقه نسبت به آرمان فلسطین و قدس خیانت کرده اند.
معامله قرن یک طرح اشغالگرانه است/ برخی از حکام عرب به آرمان فلسطین خیانت کرده اند
به گزارش صدای بلوچ ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به پیشنهاد‌ و ابتکار امام خمینی (ره) آخرین جمعه از ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است.

امام جمعه دلگان گفت: روز قدس همواره به عنوان یکی از ابتکارات بسیار مهم امام خمینی (ره)برای از حفاظت آرمان فلسطین مطرح بوده است.

وی ادامه داد: اهمیت این روز در سال های اخیر بیشتر از گذشته مطرح بوده است چرا که حاکمیت عرب منطقه به دنبال اجرای سیاست های آمریکا و صهیونیست ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری بیان کرد: معامله قرن به عنوان یک طرح اشغالگرانه قرار است طرح شود، لذا اهمیت روز قدس امسال از سال های قبل بیشتر است.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی برخی رژیم های عربی به سازش و خیانت آرمان فلسطین روی آورده اند. وی افزود: در طول این سال ها که حکام مرتجع عرب نسبت به آرمان های فلسطین بی تفاوت بوده اند، صهیونیست ها اقدمات جنایتکارانه زیادی علیه مردم مسلمان این کشور مرتکب شده اند.

حجت الاسلام بامری اضافه کرد: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس، دشمنان را غافلگیر کرد، بنیان گذار انقلاب اسلامی با این اقدام به آمریکا و صهیونیست ها فهماند که هیچ مظلوم و مستضعفی در دنیا بدون حامی و تنها نیست.

امام جمعه شهر دلگان خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس و راهپیمایی در این روز به منزله اهرم فشار علیه رژیم جعلی اسرائیل و دنیای استکبار است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 339
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما