۰
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
فرماندار دلگان:

تنها نقطه امید نجات فلسطینیان از چنگال صهیونیست ها، مقاومت است/ معامله قرن شکل نخواهد گرفت

فرماندار دلگان گفت:تنها نقطه امید رهایی و نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست ها و شکست آمریکایی ها و همپیمانان غربی و عربی آن، مقاومت است.
تنها نقطه امید نجات فلسطینیان از چنگال صهیونیست ها، مقاومت است/ معامله قرن شکل نخواهد گرفت
مجتبی شجاعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: وعده ترامپ در خصوص حل مشکل اسرائیل با فلسطین بر مبنای تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد، است، به اعتقاد من این معامله از قبل بین اعراب مرتجع، آمریکاییها و صهیونیست ها شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان دلگان ادامه داد: معامله این قدرت ها بر سر مردم مظلوم فلسطین و مقاومت است و اگر انقلاب اسلامی نبود و متعاقب آن روز جهانی قدس، این معامله و معاملات دیگری در گذشته شکل میگرفت.

وی عنوان کرد: معامله قرن که توسط ترامپ و صهیونیست ها مطرح شده است، قطعا با مقاومت فلسطینیها و حمایت مسلمانان به نتیجه نخواهد رسید و چنین معامله ای شکل نخواهد گرفت.

این مسئول گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، محکومیت عملی اقدامات صهیونیست ها و آمریکایی ها است، اکنون مثل گذشته نیست که رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکایی ها هر برنامه ای را روی کاغذ طرح ریزی کنند، بتوانند به اجرا در بیاورند.

شجاعی خاطرنشان کرد: تنها نقطه امید رهایی و نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست ها و شکست آمریکایی ها و همپیمانان غربی و عربی آن، مقاومت است و این توان در نیروهای مقاومت وجود دارد که با قدرت معنوی و نظامی پاسخ صهیونیست ها را بدهند.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 341
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما