۰
سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۸
یک کارشناس مذهبی:

رهبری بنیان گذار انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام بود/ حضرت آیت الله خامنه ای خلفی صالح برای امام خمینی (ره) است

یک کارشناس مذهبی گفت:حضرت آیت الله خامنه ای خلفی صالح برای امام خمینی (ره) بوده است.
رهبری بنیان گذار انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام بود/ حضرت آیت الله خامنه ای خلفی صالح برای امام خمینی (ره) است
حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت مسلمان و همه مستضعفان دارند.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی با سختی و مشقت های فراوانی پرچم عزت و سرافرازی را به دست گرفت و در مقابل رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت های استکباری ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پس از 15 سال مبارزه با طاغوت از سال 1342، در 22 ماه 1357 انقلاب اسلامی را با همراهی ملت مسلمان ایران به پیروزی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بی نظیر و برجسته ای داشته است،بعد از پیروزی انقلاب هم رهبری بی نظیر ایشان زبانزد خاص و عام بود.

وی اضافه کرد: ایشان سرانجام در سال 1368 پس از عمری مبارزه با طاغوتیان رحلت کردند و در همان روز مجلس خبرگان هم با تشکیل جلسه ای دست به یک انتخاب بسیار بزرگ زد و آن هم انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری بود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حقیقتا خلفی صالح برای امام خمینی (ره) در طول این سی سال که از انتخاب ایشان میگذرد، بوده است.

انتهای پیام/


 
کد مطلب: 349
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما